Vážíme si všech našich zákazníků a naší největší odměnou je to, když se k nám vrátíte. To znamená, že naše úsilí má smysl a že Vám náš produkt a služba udělala radost. Připravili jsme pro Vás věrnostní program BRANDIT+, kde můžete čerpat výhody a slevy na každý nákup.
Co získám v BRANDIT+?
1. Slevu za věrnost 2-6%
2. Body za každý nákup 50 Kč = 1 bod
3. 60 dnů na výměnu zboží
4. Soutěže jen pro členy
5. Přednostní přístup ke slevám
6. Automatické vyplnění Vašich údajů při objednání
7. Dárky pouze pro BRANDIT+ členy
8. 100 bodů jako dárek za registraci
9. 100 bodů za registraci k odběru našich NOVINEK
Jak se do BRANDIT+ zaregistruji?
Členství vznikne automaticky po registraci na BRANDIT-STORE.cz a je bezplatné. Zda-li jste se na e-shopu registrovali již v minulosti, budete automaticky zapojeni do programu BRANDIT+ a můžete sbírat body. Pokud svůj účet stále nemáte, registrujte se zde.
1. Sleva za věrnost
Jak mohu slevu získat?
Každý zaplacený nákup na www.BRANDIT-STORE.cz se načítá ve vašem zákaznickém účtu a postupně navyšuje Vaší slevu na další nákup. Při stornování objednávky, například z důvodu nepřevzetí zásilky, se útrata odečítá. Pro aktivaci se stačí registrovat.
Jak mohu slevu uplatnit?
Sleva bude po přihlášení aplikována automaticky v nákupním košíku.
2. Body za každý nákup
Jak mohu body získat?
Body získáváte za každý zaplacený nákup na www.BRANDIT-STORE.cz. Za každých 50 Kč získáte 1 bod. Při stornování objednávky, například z důvodu nepřevzetí zásilky, se body odečítají.
Jak mohu body uplatnit?
Své body můžete uplatnit přímo v 1. kroku nákupního košíku. Pod kolonkou pro uplatnění klasických dárkových a slevových poukazů se nachází pole pro uplatnění vašich bodů z věrnostního programu BRANDIT+. V případě uplatnění se 1 bod rovná slevě 1 Kč.
Mohu body kombinovat se slevovými kódy?
Slevové ani dárkové poukazy nelze kombinovat s uplatněním BRANDIT+ bodů. Jestliže máte slevový kód a nebo dárkový poukaz, je zapotřebí si zvolit, jestli spíše uplatníte BRANDIT+ body nebo jinou slevu.
Kde zjistím stav svého konta BRANDIT+?
Přehled vašich nasbíraných bodů a historii vašeho konta zjistíte po přihlášení do vašeho účtu nebo kliknutím na ,,Můj účet'' v pravém horním rohu našeho e-shopu. Ve vašem klientském centru uvidíte své poslední objednávky a níže i celkový přehled vašeho věrnostního programu. Počet vašich bodů můžete vidět i v 1. kroku nákupního košíku, kde se body uplatňují. Nezapomeňte, že body za vaši poslední objednávku se na konto přičtou až po uhrazení objednávky. V případě jejího stornování se body zase odečtou.
Mají body nějakou platnost?
Body z vašeho BRANDIT+ konta jen tak nezmizí, nemají omezenou platnost.
Co když objednávku stornuji, vrátím nebo neuhradím?
Pokud zakoupené zboží z jakéhokoliv důvodu vracíte, vracíte s nimi i vaše body, které jste získali při nákupu. Vaše konto se proto přepočítá na stav před nákupem. Stejně je tomu i v případě, že objednávku z jakéhokoliv důvodu stornujete nebo ji neuhradíte.
Co při odstoupení od smlouvy nebo reklamaci?
Pokud reklamujete objednávku nebo u ní odstoupíte od smlouvy a preferujete refundaci, bude vám refundována pouze částka, kterou jste reálně uhradili. Body, které jste při nákupu využili, vám budou vráceny zpět na vaše konto.
Co při výměně zboží?
Při výměně zboží body nelze uplatnit.
Veškeré odměny v rámci Věrnostního programu BRANDIT+ nejsou právně vymahatelné. Společnost ONLINE FASHION s.r.o. je oprávněna kdykoliv změnit podmínky členství a uvést v planost nové podmínky, které nabývají platnosti v den zveřejnění na webových stránkách www.BRANDIT-STORE.cz. Bonusové body nejsou měna a nemají žádnou skutečnou peněžní hodnotu.